تبلت سامسونگ

سایت تخصصی

تبلت سامسونگ

سایت تخصصی

تبلت فوجیتسو استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت - Fujitsu Stylisti

تبلت فوجیتسو استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت - Fujitsu Stylistic M532

طراحی و ساخت
با دیدن این تبلت در همان نگاه اول به اختلاف ظاهر آن با تبلت های اندرویدی موجود در بازار که اکثرا بسیار شبیه به یکدیگر طراحی شده‌اند خواهید شد. دور تا دور این دستگاه را یک لایه آلومینیومی قرمز رنگ فرا گرفته که بسیار زیبا و شکیل است. این زیبایی زمانی بیشتر به چشم می‌آید که تبلت را روشن می‌نمایید و هماهنگی بین قالب قرمز رنگ منتخب فوجیتسو با بدنه دستگاه را مشاهده می‌نمایید. چیزی که پیش‌تر در مورد گوشی‌های دارای ویندوز فون 8 مشاهده نموده بودیم. قاب پشتی تبلت اما از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. این جنس پلاستیک، علاوه بر اینکه مقاومت نسبتا خوبی در برابر ضربه و خش پذیری دارد، به دلیل اصطکاک زیاد سطح آن، احساس امنیت خوبی را نیز بابت لیز خوردن از دست به کاربر می‌دهد. در ضمن، نگران به جا ماندن اثر انگشت بر روی قاب پشتی نیز نباشید که خوشبختانه استعداد بسیار کمی در جذب اثر انگشت دارد.

اما یکی دیگر از مواردی که برای ما بسیار جذاب بود، ابعاد و وزن این تبلت است. ابعاد دستگاه 175×262 میلی متر است که تنها 8.6 میلی متر قطر و 560 گرم وزن دارد. این ابعاد برای تبلت های 10 اینچی کاملا مناسب است و این تبلت را در بین تبلت های باریک و سبک موجود در بازار قرار می‌دهد. باریکی این تبلت در حالیست که فوجیتسو موفق شده برای این دستگاه استاندارد نظامی STD-810G را نیز کسب نماید. این استاندارد بدین معناست که این دستگاه در برابر رطوبت، ضربه، شوک الکتریکی و ارتعاشات از دیگر تبلت های اندرویدی مقاومت بیشتری دارد. حتی می‌توان گفت که در مقابل قطرات باران نیز مقاوم است و می‌توان در مواقع لزوم در زیر بارش باران نیز با آن کار کرد. در کل، از نظر طراحی و کیفیت ساخت این تبلت می‌توان گفت که بسیار مناسب و رضایت بخش بود و ما را راضی نمود.

بر روی لبه بالایی گوشی کلید پاور به همراه جک 3.5 میلی متری صدا قرار دارند. لبه چپ دستگاه کاملا صاف و صیقلی است. در لبه سمت راست کلید کنترل صدا، درگاه microUSB و شکاف‌های سیم کارت و microSD که البته توسط درپوشی محافظت شده است قرار گرفته‌اند، و بر روی لبه زیرین تبلت، محل اتصال کابل شارژر تعبیه گشته است. نهایتا بر روی قاب پشتی نیز دوربین و یک لوگوی فوجیتسو به چشم می‌خورند که نمای پشتی تبلت را نیز بسیار زیبا نموده است. نکته منفی در مورد درگاه های این تبلت، عدم وجود درگاه HDMI است که ترجیح می‌دادیم این تبلت دارای این درگاه نیز بود. در اطراف صفحه نمایش به اندازه کافی قاب وجود دارد که در هنگام نگه داشتن تبلت در دست، به طور اتفاقی لمسی با صفحه نمایش صورت نگیرد که این مورد نیز در هنگام کار با آن، راحتی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

نقاط قوت:

طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب به همراه استاندارد نظامی STD-810G
صفحه نمایش 10 اینچی از نوع IPS
سخت افزار بسیار قدرتمند
32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی
دوربین‌های با کیفیت
قابلیت نصب سیم کارت جهت اتصال به اینترنت
سیستم عامل اندروید

نقاط ضعف:

رزولوشن پایین صفحه نمایش
عدم وجود درگاه HDMI

Listing details

ابعاد
size
نسخه سیستم عامل
os version
v4.0 Ice-Cream Sandwich   
سیستم عامل
os :
رنگ :
color :
سازنده پردازنده
cpu company
Nvidia   
سرعت پردازنده
cpu speed :
1.4   گیگا هرتز
مدل پردازنده
CPU Model :
رم
ram :
1   گیگ
نوع رم
ram type :
DDR3   
فلش مموری
Flash Memory
32   گیگ
اندازه نمایشگر
Display size
10.1   اینچ
مدل گرافیک
VGA model
توضیح نمایشگر
Display Features
صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع IPS LCD با محافظ ضد خش   
رزولوشن
Resolution
1280 × 752   پیکسل
کیفیت دوربین
camera quality
8   مگاپیکسل
کیفیت وب کم
webcam quality
دوربین جلویی با کیفیت VGA   مگا پیکسلی
کیفیت فیلمبرداری دوربین
camera film quality
1080   پیکسل
مدل باطری
battery model
3170 میلی آمپر - ساعت   
کارکرد باتری
battery time
8   ساعت
امکانات ارتباطی و شبکه
Communications & network
امکانات چند رسانه ایی
multimedia
MP3 AAC WMA WAV   
وزن
Weight
560   گرم
کلید
key
فوجیتسو , تبلت فوجیتسو , قیمت تبلت فوجیتسو , فروش تبلت فوجیتسو , خرید تبلت فوجیتسو , تبلت استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , خرید تبلت استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , فروش تبلت استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , خرید استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , فروش استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , قیمت تبلت استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , مشخصات تبلت فوجیتسو , مشخصات تبلت استایلیستیک ام 532 - 32 گیگابایت , Fujitsu , تبلت Fujitsu , قیمت تبلت Fujitsu , فروش تبلت Fujitsu , خرید تبلت Fujitsu , تبلت STYLISTIC M532 , خرید تبلت STYLISTIC M532 , فروش تبلت STYLISTIC M532 , خرید STYLISTIC M532 , فروش STYLISTIC M532 , قیمت تبلت STYLISTIC M532 , مشخصات تبلت Fujitsu , مشخصات تبلت STYLISTIC M532  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد